tubbis Kızlar 5 eylül de çatlatma iğnesi oldum 10. günden test yapmaya başladım hep silik çizgi çıktı 14. gün kan testi verdim negatif çıktı hala adet olmadım ve 3 gündür sadece kahverengi leke geliyor bu durumu yaşayıp sonradan pozitife dönen var mı?