Gulsahozge Merhaba arkadaşlar 33+6 haftalığız bu hafta kahvaltıdan sonra çok halsizlik çöküyor kollarım bacaklarım uyuşur gbi oluyor bu durumu yaşayan varmı?
Ntlz Gulsahozge suan ayni durumdayim 2 saattir kalkamadim yerimden 30 +3 haftaligim sanki oyle bi agirlik var ki ustumde birisi oturuyoda kalkma diyo
Cerenora Kahvaltıdan sonra kan şekeriniz aniden yükseldiği için vücudunuz şekeri dengelemek için halsiz kalıyor. Bir nevi insülin direnci. Kahvaltıda tatlı ve ekmeği azaltın proteini arttırın.
Gnss Bu haftalar da bu halsizlik doğal galiba benim de hiç halim yok kahvaltıdan sonra uyuyorum hatta yapılacak bir sürü şey var ama hiç halim yok 😣😣😣