Zeynepp__ bence erken değil. Çünkü onlar daha yıkanacak ütülenecek. Valiz hazırlanacak. Büyük parçaları araştırıp almak gerekiyor karar vermek bile zaman alıyor. Son zamanlarda çok ağırlaşıyor insan. Ben ütü yaparken çok yorulmuştum mesela 😅 hepsi minik minik 😂 çarşafı nevresimi diktirdim onlar hep ayrı zaman alıyor. Bebek arabası beşik gibi parçalar siparişi gelmesi ayrı zaman. Eşinize böyle anlatırsanız anlar bence. Birde ben ya erken doğurursam diye önceden hazır olsun istedim. 39da doğurdum ama son ana kadar hep bişey yaptım. Erkenden almam benim için iyi oldu. Ev temizliği var bide onu unutuyordum bak 😅