myangelson evet ölmüştüm serklajim çok güzel hatta süper kapanmış orası ama detaylı da başladı herşey ters akim varmış damarlarda bebeğe giden Plesantam çok kötü kalınmış içerisi kanamış pihtilarla dolmuş bebeğin gelişimi gerilere gitti 3 .kez başka perinetolog gittik benimki alalım dedi cmki bebeği başkaları da baksin ole karar ver dedi her hafta geriliyor cnki beslenemyor suyum da çok azalmaya başladı yediklerim içtiklerim gitmemeye başladı 22.hafta bu hafta ama bebek 19+2cikri gcen gün sonuncu perinetolog 2 hafta bekleyelim dedi çok buyik bir mucize olması lazım düzelmesi için dedi süre verdi kalbi durabilirmis her an zayıflamış zaten kalbi de ekranda bile artık ağzını yüzünü kaslarını bile gözlerini kıpır kıpır hallerini gordugum oğlum kucuci kalmış sıkısmis yaşam savaşı veriyor kan sulandricilar kullanıyordum yaramıyor onlarda birden bire oldu pıhtı sorunu perişan olduk günlerdir şok içindeyiz iğnemin dozu 6000 ona rağmen islememeye başladı kilosu 200 lere düştü bebeğinin organları bile sağlıklı çıktı tamamen sanssizlik serklajin bile güzel bole olmasi sasilir dediler 😭😭 tansiyonum bi inio cikio evde şancı kanama olursa git dediler hastaneye hiç hareket tekme bile hissetmezdim rahîm on duvarında imiş plesanta