Glsm-- Kızlar merhaba. 32.haftada çalışabilir raporu aldıktan sonra 37ye kadar çalışmak zorunda mıyız? Duyduğuma göre 32.de çalışabilir raporu alarak örneğin 35te tekrar çalışamaz raporu alırsak doğum paramız eksik yatıyormus. Hatta o süre zarfında yıllık izin vs de kullanılamıyor diyorlar. Bilgisi olan var mı?
yabadabaduu Glsm-- doğum paranız eksik yatmıyor bu konuda geçen gün sigortayla konuştum çalışabilir raporu aldıysanız sıkıntı yok 37. Haftaya kadar çalışma kararınız sizin hakkınız 37 den önceden bu raporu alabilirsiniz bu arada evet bende 36. Haftamda alıcam. Diğer uıllık izin konusunda bilgim yok
Saheser Glsm-- evet yıllık izin kullanılamıyor eğer çalışmicaksan çalışamaz raporu Alman gerekiyor yıllık izin dahi alsan doğum sonrasına aktarılamıyor oradaki günlerin yani ya çalışacaksın ya doğum iznine ayrılacaksın başka bi alternatifimiz yok
askbebek Bende geçen hafta çalışabilir raporu aldım Home office çalıştığım icin başka bir rapor almayacağım Haftada otomatik güncelleniyormus sistem ve izin süreci baslıyormus
Nur_yucetas12 Ben çalıştığım sırada hamileydim 4.ayimda ayrıldım işten doğum parası olayı olmaz bende değil mi şu an 33 haftalik hamileyim
yabadabaduu suleceren aynı işyerinde çalışma şartı yok sadece doğum izni alana kadar (yani 32 yada 37. Haftanıza kadar) çalışıyor gözükmeniz ve 1 yıl içinde en az 90 gün sigortanız olması gerekiyor
didemakk Memuriyette 32-37 hafta arası fiilen işte olmak zorundayız rapor yıllık izin kullanılamıyor, benim merak ettiğim 37+0 olduğumuz gün mü işi bırakıyoruz acaba çalışabiliri de 32+0 oldgmuz gün mü almamız gerek🧐
yabadabaduu didemakk ben 32 de çalışabilir raporu almadığım için 1 ayım boşa gitti malesef 32. Haftaya girdiğinizde direk çalışabilir raporu almaya çalışın. Çalışamaz raporunuda 37 den önce alabilirsiniz illa tam 37 istemiyorlar
Sevim2211 didemakk raporu aldığım doktor istersen burdan çıktıktan birgün sonra ben çalışmak istemiyorum dediğin an çalışamaz olarak değiştiriliyor dedi. Yani illaki 37 haftayı beklemen gerekmiyor dedi. Ama çalışamaz raporu içinde doktora gidip bozdurman şartmış
bilgeka yabadabaduu 1 ay neden boşa gidiyor :(( 32 de çalışabilir 36 de çalışamaz alıp izne mi ayrılmamız gerekiyor ben iznimi doğumdan 4 hafta önce, doğumdan sonra da 12 hafta olarak kullanmak istiyorum ne yapmalıyım
yabadabaduu Ahsenannem şuanki asgari ücrete göre 16 bin küsür ocaktan sonra doğum yaparsanız çok daha artar bu mebla
yabadabaduu bilgeka tamam yine 36 da çalışamaz raporunuzu alacaksınız işte sizde geri kalan 12 hafta doğum sonrasına kalacak. 32 de çalışabilir raporu almamız gerekiyormuş sadece ben önemsememiştim ama almadığım için 32 den 36 ya yani çalışamaz raporu alacağım güne kadar çalıştığım günlerin parası kesilecek sadece çalışabilir raporu almadığım için. Yani almadığım hergün işledi bana bilgim yoktu bu yüzden ben 3 aylık ücret alıcam
Sevim2211 32 ye girdiğim gün yani iki gün önce aldım çalışabilir raporunu 10 Kasım da bitiyor 37 olmuş oluyor ama ben 36 da ayrılmayı düşünüyorum. Bu süreçte içeride kalan yıllık izinlerini kullanabiliyor muyum veya doğum sonrasına aktarılıyor mu bilgisi olan var mı