Yakın zamanda grip oldunuz mu ya da gribal enfeksiyon yaşadınız mı? Bu yüzden hemogram değerleriniz yüksek çıkmıştır. Üre kreatinin hamilelikte düşebiliyor merak etmeyin benimde hep öyle çıkıyor ama doktorum normal dedi. Yine de tabiki emin değilim doktorunuz daha iyi bilir ama hamilelikte her şey tepetaklak çıktığı için ben ne olursa normal karşılıyorum🥰