Merhaba canlar nasılsınız??38 haftalık olduk bu gün ama bebeğimin klosunu bilmiyorum,en son 27 haftasında 1066 dı ve ondan sonra ultrasona gönderdi doktorumuz ama klosunu göstermiyordu ..Kazakistanda yaşadığım için dil bilmiyorum ve kaynanamla doktora gidiyorum..kaynanamda doktor ne dese o diyor..Gerek yok uziye doğunca öğrenirsiniz diyo klosunu bebeğin doktor..belki normal doğum yapamiycam belki sezeryan gerükli olucak😏🙄Sinirlerim bozuk ya..Kaynanamda doktor gidin demese gitmiyoru ultrasona nasl gidelim kendi başımıza diyor..napıcam ben ya bebeğimin klosu çoksa ya doğum yapamazsam yada çok zorlanırsam…sizdede benim gibi oldumu yanı doğuma kadar klosunu bilmediyiniz oldumu??🥺🥺