Bilge-96 Doktorlar 10 haftadan sonra boyatmakta bir sakınca olmadığını, zaten boyanın kana çok çok az geçip geçen miktarın da anne tarafından süzülüp bebeğe iletildiği için sorun yaratmayacağını söylüyor. Siz ne yaptınız? Sizin doktorlarınız ne diyor?
Kleopatra- Bilge-96 Ben boyattım. İçim rahat etsin diye ombre yaptırdım dibe vurmadan. Vuradabilirdim aslında, doktorum izin vermişti çünkü bir sıkıntı olmayacağı için.
mervehamiatalay Bilge-96 3 aydan sonra açık alanda bitkisel boyayla boyanabilecegini söylemişti doktorum
Annekuzusu_1 Bu konu uzerinde bende cok durdum sordum doktoruma 3. Aydan sonra organik boya kullanabilirmisiz. Digerlerini ise sac diplerine surmemek sartiyla kullanabilirz
Bilge-96 Kleopatra- evet doktorlar sorun olmaz diyor çok kararsızım ben dipten boyatmayı düşünüyorum çünkü
mervehamiatalay Bilge-96 genelde var kuaförlerde ben kendim alıp boya balkonda arkadaşıma boyatmıştım 🤣