Merhabalar 12. Haftasindayim gebeligin aşırı mide bulantısı ve koku hassasiyeti yaşıyorum. Bulanti icin ilac alıyorum ancak kokuya çözüm bulamadim esim de dahil olmak uzere her sey kokuyor bu durum cok can sıkıcı psikolojik olarak kötü durumdayım. Esimi hic yanastirmiyorum kendime yakslastigi an ogurmeye basliyorum bu durum lütfen gecsin artik ne zman bitecek bu azap