1bade kuzumvebenn bence gebelik testi yap, sonra degerlendir gebe olabilirsin henüz daha yediyse risk alma
Ozlmbyhn kuzumvebenn bendede devamli boylee cikiyor ovulosyon testi devamli yumurtlama olmaz diger gunler nasildi tsonuc
Deletedmom_85 Yine yumurtluyor da olabilirsin, gebe de olabilirsin. Yine de değerlendir ama adetini de bekle bakalım
kuzumvebenn 323832 Varda adete yakin kullanirim diye düşündüm kuzum yinede her ihtimale karşı bugünü de değerlendircem
kuzumvebenn Mervekara5 Yok kuzum kadın doğuma gebelik düşündüğüm için gittim bütün testler yapıldı muayene yapıldı hiç bir sorun yok dedi doktor
Mervekara5 kuzumvebenn o zaman gebelik testi yapmalısın ilk yumurtlamayı değerlendirdiysen gebelik olma olasılığı yüksek kuzum 🌸
kuzumvebenn 1bade İlk yumurtlama 28 Eylül’de oldu yani eğer ki gebelik oluştu ise testte çıkar mı peki kaset test erken gebelik değil
kuzumvebenn Nurem20 1bade Mervekara5 Kızlar bugün ki ovulasyon testi yine mi yumurtlama ben anlamadım dünde böyle çıktı biliyorsunuz
1bade kuzumvebenn 8 gun olmuş, varsa bile cikmaz doğru. 2 kez yumurtulutor olabilirsin. İnşallah ikiz olur değerlendir yinede :)
kuzumvebenn 1bade Hayırlısı olsun kuzum bir tane olsun da tek sağ salim sağlıklı hayırlı bir şekilde kuzum♥️😁
1bade kuzumvebenn 2 tane yumurtlayan ikiz olabilme şansını oluyor kuzu😀 ondan şey ettim, hayırlısı elbette ❤️❤️