Alyaa18 hayır kotu davranmıyor yani şöyle diyim daha arkadaşım bir hafta önce dogum yapti tedirgindi ben böyle ilgi alaka görmedim iyi ki özele gitmemişim dedi dogum anında dikiş anında bile konuşup oyaliyorlar elimi tutup yardımcı oldular diyor hatta yan odada çığlık çığlığa bağıran biri varmış omu sormuş kadının daha 2 cm açıklığı var ne alttan muayeneye izin vermiş ne dogum sırasında ikinirkan elletmis hep bacagiyla kollarına vurmuş ebelerin yani bu şekilde yaklasilirsa zaten ne bekliyor ki tamam dogum zor kolay değil içinden bir can çıkıyor ama bu şekilde de biryere varilmaz hastane ebeler berbat diyenlere asla inanmıyorum çünkü doğumu bebekle anne arasında olan birsey bebek belirler zorlu bir süreç gecirecekseniz ozele de gitseniz size birsey yapamazlar orda da cekersiniz yani birazda yon vermek gerekir dediğim gibi boş gebelik geçirdim orda yattım birde şuan 32 haftalik hamileyim dogumum orda olacak yani çok ilgi alaka var ve çok temiz yani devlet olup böyle iyi muamele başka hastanede göremezler o yüzden benim içim çok rahat zaten 4 tane yakın arkadaşım ve eltim de orda dogum yapti hep yakın tarihlerde birinden bile şikayet duymadım çok memnun kalmışlar