mrvsrcn canım ben aşılama yaptırdım. Şöyle ki özel bir hastanede işlem için 1800, eşimden örneğin alınıp yıkanması için 840 tl verdik. Adetin 5. Gününden itibaren (17’sinden) femara kullandım. 26’sında çatlatma iğnesi ve 28′nde aşılama yapıldı. Muayene koltuğunda (benimki doğumhanede oldu) bir aparat takıp rahim girişini biraz açıyor sonra da yıkanmış spermi enjekte ediyor. Benim enjekte edildiğinde adet sancısı gibi ağrım oldu. Onun dışında çok acım olmadı. Pazar gününü bekliyorum, böyle 🤩