Raftakilimon findiklibadem hayır canm karbonatı az su dök sonra kapağı ovala onla, detarjan niyetine kullan hem emziklerde biberonlara tüm hassas ürünlerinde bu karışımı kullanıp siteril et
Raftakilimon findiklibadem çok kaynatma kaynar suya daldır çıkar yemek gibi pişirme plastikleri zaten bakteriler belirli sıcaklıkta ölüyor canm bide karbonatlı sıcak suyla da yapabilirsin olur yani öylede
Biryabanci1 rabia444 Kesinlikle alın benım kurtarıcım oldu krem felan hepsi boşa saatte bie emzirmek zorunda kalıyorsunuz kremi sil yok gögsünü yıka pek zorlayıcı oluyor gümüş kapak kesinlike alınması gerekiyor
Gizem32 Erbe yok benim daha doğmadı. Da doktorum krem sür ve gümüş kapaklar var onu da kullanmaya başla 35 ten itibaren dedi oyüzden öyle yapıyordum. Dediğinizi de deneyeyim tşk
Erbe Gizem32 evet doğumdan önce bende kullndim ama dediğim gibi kremsiz bir saat tutyorsunuz yoksa faydasını göremezsiniz ve özelliği gider krem yuzunden kapagin