Kızlar daha 18 hafta 5 günlüğüm devlete gidiyorum burda devlette kadın doktor yok suan için erkek doktora devam ediyoruz neyse özele kadın doktora gecmeyi düşünüyoduk ama burdaki doktorların alttan muayene etmediğini ebelerin bu işlemi yaptığını söylediler. Ben de bi erkeğin bana doğum yaptırmasını ve alttan muayene yapmasını istemiyorum bu konuda dini açıdan hassas düşünüyorum. Sizin nasıl oldu doktorunuz muayenenizi alttan yaptı mı yada çevrenizde ne duydunuz anlatırsanız çok sevinirim