Biannebibebe Kızlar merhaba ben geceleri nefes almakta çok zorlanıyorum kış da geliyor başlıyor dertlerim şimdi bebek de gelecek bebeğe de çok faydalı olduğu söyleniyor model olarak uzun süre kullanan memnun kalan marka önerebilecek olan var mı ?
nilsmomy Biannebibebe 1 yıldır eşimle kendimiz için kullanıyoruz. Bizim kışın kalorifer çok yandığı için çok kuruluk oluyor onsuz uyunmuyor çok memnunum. Kanz markası tavsiye ederim
Tugcecanan Biannebibebe teknoloji mağazalarındansa bebek mağazalarında daha çok çeşit satılıyor. İstanbul’dan Ankara’ya taşınınca burun kanamalarım başladı havası aşırı kuru bizde araştırdık ve Weweell marka aldık bir süre kullandım biraz rahatlattı. Bebeğe saklıyoruz bizde tekrar kullanmak için. Sıcak-soğuk buhar, ozon seçeneği var havada temizliyor nem ayarını kendiniz istediğiniz düzeyde ayarlıyorsunuz isterseniz o ayara gelince kapanma ya da devam etme özelliği de var. Ayrıca uzaktan kumandalı ve sessiz çalışıyor boyut olarakta büyük çabucak suyu bitmiyor bir bardak suyla çalışan dandik modellerden değil
nimbus2000 Biannebibebe ben de 2 haftadır xiaomi kullanıyorum. uygulamasına kurup telefondan yönetebiliyosunuz kullanışlı. sadece türkçe olmuyo çince oluyo ama uygulamayı ingilizce kullanınca çözülüyo olay. mediamarktten 1000₺’ye almıştm
Biannebibebe nilsmomy ne kadara almıştınız acaba xiaomi nin var onu beğendim kaliteli bişeye benziyo 1300 tl ama yorumlar hep farklı emin olamadım
nilsmomy Biannebibebe 400 veya 600 küsürdü 1 yıl önce tabi benim aldigim model şuan yok ama markası kanz memnunum eltim weewell kullanıyor oda ondan çok memnun. Su kapasitesi 5 lt Nem oranı, buhar derecesi ayarlanıyor otomatik kapanma özelliği var uçucu yağ ekleme haznesi de var. Başka markaları bilmiyorum ama Benimki bu ama artık satışta degil maalesef
Glsm-- Bende Xiaomi marka olanı beğendim. Sadece filtresini belli dönemlerde değiştirmek gerektiği için parçası kolay bulunabilir bir model almayı düşünüyorum. Sanırım parça sorunu çok oluyor pek bilinmedik markalada. Bu yüzden ben Xiaomi marka almayı düşünüyorum. Filtrenin düzenli değiştirilmemesi bronşite vs neden olabiliyor.
nilsmomy Biannebibebe valla bende anlamadım niye yok artık çok baktım bulamadım ama cidden çok kaliteli, aynı markanın başka ürünleri de var ama onları denemedim bilmiyorum
Senazeynep34 Wee will kullanıyorum 1 yıldır memnunum.. Ama eğer almamış olsaydım yeniden alır mıydım bilemiyorum. 800 TL olmuş. Bana çok fazla geldi, petek üstüne su koyarak sorun çözülür gibi geldi. Ama benim kedim var gerçi o kesin döker suyu falan 😃
Muskulpesent__ Biannebibebe bebek doğmadan kendimiz kullanmaya başladık. Xioami aldık çok memnunuz, tavsiye ederim. Onun sayesinde geceleri rahat uyuyoruz.