yaa kıyamam. Hayatta herşey her zaman dört dörtlük olmaz maalesef adı üstünde hayat bu. Muhakkak inişli çıkışlı dönemler olacak. Önemli olan minimum seviyede daha az hasar alarak çıkabilmek. Olsun annesi, senin şuan bunu dert etmen üzülmen bile evladını ne kadar sevdiğini gösterir. İyi bir annesin ve elinden geleni yapmaya çalışıyorsun. Hepimiz insanız ahtapot değiliz ki birden fazla yere yetelim, yetişelim. Sizde daha fazla üzülmeyin. Kızınız okuldan gelince birlikte oyun oynar vakit geçirirsiniz kendini öyle tatmin edersin. Açığı kapatırsanız en azından 💜