Lavin_26gul Çok merak ediyorum anlayan varsa yapabilirse çok sevinirim 😊 https://mutluresim.com/image/54c39c7b-ee3a-4308-8f27-928961b85e41.iyzjS
irem9797 Kiz belli olmazki ama daha vakti var hayirlisi olsun kizda doğsa erkekte doğsun canini vericek kadar seveceksin zaten
Lavin_26gul irem9797 öyle tabi zaten 1 kızım var çok şükür sağlıklı olsunlarda 8 haftalıkken anlayan insanlar var forumda o yüzden merak ettim