adennlilith1 Anne bebek çantanızı nereden aldınız marka olarak yazabilir misiniz ben arıyorum internette 100 e de var daha pahalı olanları da kaliteli bir şey olsun istiyorum bana çanta önerebilir misiniz
Ozge adennlilith1 trendyolda stylo marka margarita modelini aldım memnunum. Bir de uygulamanın mutlu çarşısındaki çantadan var ondan da memnunum.
Tugcecanan adennlilith1 e bebekten sırt çantaları arasından seçerek aldım uygun fiyatlı şeyler var ve bende görerek almak gerekiyor boyutunu vs
Glshozcn adennlilith1 kraft diamond Civilden aldım. Fiyatı 400 dü galiba ben alırken. Gayet geniş kullanışlı. Çok memnunum.
Hm132 Normal sırt çantası kullanıyorum benim için daha rahat oluyor.. Esimde rahatlıkla kullanıyor.. Diğer bebek çantalarını takmaz ..🙂
Bebisinizz NaimeYilmaz linkinizde ki lucky baby bakım çantasını aldınız mı acaba memnun musunuz 160₺ hem ucuzmuş ben çok beğendim ama tereddüt ettim gerçekten
Seyma65 adennlilith1 bir şey sorucam kızlar benim liseden kalma nıke tek fermuarlı bir sırt çantam vardı onu kullansam sizce olur mu kullanışsız mı olur yoksa deneyimli anneler :))
miniklerinAnnesi_ Seyma65 bende de var öyle bi çanta ama durumun varsa bebeğine Özel bişey al yani ben alacağım sonuçta insanın bi kere çocuğu oluyor ona özel olsa daha hoşuma gidiyor. Tabi bu zamanda herşey pahalı idare edebilirsin de onunla
Ebruli91 Seyma65 bence olur sıcak su derdiniz olursa termos isinizi halleder hemen mama yapmak için 500 ml yada daha ufak termoslardan alabilirsiniz
Buuusssrraaa Seyma65 bence kesinlikle kullan Nike sonuçta sağlamdır da 🤌🏼🤌🏼 şimdi bende öyle bir çanta alacağım hem spor hem geniş geniş eşler de takar mis gibi 😍👍🏻
Mervece1 Seyma65 benim de Adidas var ben de öyle yapmayı düşünüyorum :)) tek sıkıntı termal kısmı olur ama çok kullanılan bir şey değilmiş o da ☺️