Kızlar perşembe verip 33 çıkan değerim pazartesi 19 çıktı ve düşük yaptığımı öğrendim . Bir önceki kimyasal gebeliğim sancı ve kanama ile başlamıştı . Hala kanamam başlamadı 0lanınca başlar diyenler Var ama henüz bir belirti yok . Değer de çok büyük değildi neden böyle oluyor