Nihalkoc kızlar system hastanesinde doğum yapan var mı memnun kaldınız mı ? Büyük ihtimalle sezeryan doğum olacak o yüzden yozgattan kayseriye gitmeyi düşünüyoruz
durumom2022 Nihalkoc benim bir arkadaşım aynı şekilde gitti Yozgattayım bende Özlem hanım orda doğum yaptırdı gayet memnunlardı sıkıntı yaşamadılar çok şükür