Esrarslan canım şöyle söyliğim benim adete bir 8-10 gün kala aşırı baş ağrım ve mide bulantım vardı kan testi yaptırdım negatif çıktı dedim yok galiba olmadı falan derken hissediyordum ama olucağını dedim yok herhalde takmiğim psikolojik falandır dedim Ereğli’me bir gün kala bişey kaybetmem test alayım dedim ve ikinci çizgiyi silik de olsa belli oluyordu ve gördüm akşamı kan verdim ve bebeğim benimleymiş 😌 yani demem o ki erken olduğu için idrar testinde çıkması çok zor erken döllenmiş olsa bile 😌