NslhnAltun5580 Kızlar dün acil sezeryan ile bebişimize kavuştuk Rabbim herkese hayırlı kolay doğum nasip etsin , spinal anestezi ile oldum şimdi ağrılarım var korktuğum kadar da değilmiş tüm doktorlar hemşireler başımdan ayrılmadı hepsinden Allah razı olsun
PapatiA NslhnAltun5580 geçmiş olsun serumlar biraz ağrı yapıyor o zaman söyle ayrı iğne yaparlar sonrasında geçer ıns bol yürü korkma