Vldnshn1 Snm123 benim daha sonraki haftalarda oldu üst sınırında üstünde rahim taşımaz cart curt bir dünya şey söylediler 38+3 te doğurdum suyum gelmedi bile hastanede ebe patlattı..
Snm123 Vldnshn1 benim baya erken haftalarda söylediler midesinde ciğerlerinde sorun olabilir dediler korkuttular benide
Vldnshn1 Snm123 Pekte inanmamak lazım bana da yutkunma mekanizmasında sıkıntı olabilir ya da omurgasında engel olabilir demişlerdi Allaha şükür bebeğimde hiçbir şey yok