zehra-ss Kızlar aşırı terliyorum 34+3 üz. Yazın terliyordum havalar soğudu yine öyle terden fenalık geçiricem diye korkuyorum. Geceleri 4 kere pijama atlet değiştiriyorum sanki su dökülmüşçesine bir ter sizlerden yaşayan var mı?
Esraraz zehra-ss canım bende yaşıyorum ilk hamileliğimde hiç yoktu bunda su gibiyim herşey normal çıktı artık terden çarpıntım olmaya başladı nefesim daralmaya başladı çarpıntı için ilaç başladık düşün ama terleme devam ediyor hamilelikten hepsi kafana takma
buketpkr zehra-ss aynı durumdayız canım 37+2 haftaya doğumum var hamileliğim boyunca kış zamanı dahi süeekli terledim son haftaları söylemiyorum bile özellikle gece terlemeleri çok fazla oluyor geceleri sürekli su içinde uyanıyorum gece ve gün içinde defalarca kıyafet değiştiriyorum sürekli duşa girmekten sıkıldım artık ama normal bunlar doktorum da normal olduğunu söyledi özellikle gece terlemeleri en normali hatta olması gereken bir şeymiş yani hormonlardan bir de bebek büyüdükçe ağırlık artıyor biz uyurken o hareket ediyor ondan da sıkıntı ter basıyor bunlar çok normal
mylittlebabym Yaşamadım ama hormon değerlerinize baktırdınız mı? Bu denli terlemek normal değil, tiroidlerinde felan bir sorun olabilir bence bir dahiliyeye görünün. Umarım çözebilirsiniz.
zehra-ss mylittlebabym Geçen ay doktorum baktı normal dedi ama tiroid yükselir mi bir ayda haftaya kontrolüm var söyleyeceğim doktoruma. Çünkü gerçekten çok yordu beni bu terleme 😞 sürekli sırtıma havlu koyuyorum çamaşır değiştiriyorum. Günde iki kere duş alıyorum 😔 yazın iyi geliyordu ama artık hastalancam diye de korkuyorum
mylittlebabym zehra-ss tiroid hormonları gebelikte özellikle sürekli yükselip alçalıyor. Ben hamile değilken bile bir gittiğimde yüksek çıkarken bir gittiğimde hiçbir şey çıkmıyordu. Belki yeniden yükselmiş olabilir. Onun dışında stress durumunuz var mı terlemeyi tetikleyecek durumlar yaşıyor musunuz?
zehra-ss mylittlebabym Hiç stres de yok hayatımda büyük ihtimalle hormon tahlili yaptırmam gerekecek yani hadi yaz sıcak dedim ama şimdi de oturduğum yerde terlemek yordu artık
zehra-ss buketpkr Ay inşallah öyledir. Gerçekten yorucu bişey insan içine çıkmaya tereddüt eder oldum iyice. Gece terleme zaten başka bişey gece duş alıyorum artık sıkıntıdan lohusalıkta da geçmiyormuş bu sanırım 😒