Günaydın kızlar beni hatirliyanlar olacaktır bebeğimin sarılık olduğunu falan yazmıştım dün 5 defa kustu çok kötü bir şekilde gittikçe sarı oldu akşam acile getirdik sarılığı 22 çıktı eğer getirmeseydiniz içine atacağını söylediler sarılığın.dunn geceden bberi fototerapi"de lütfen dua edermisiniz bizim için 🙏