Tubakskn11 38+2 dönmeyen bebeğim 😌 yarın yatışım yapılıyor spinal sezeryan olucam dua edın hem heycanlıyım hem korkuyorum 🙄 bide daha hıc göğsümden sıvı falan gelmedı acaba sütün gelıcekmı kafamda delı sorular ?
Eboz Tubakskn11 hadi hayırlısı ile kucagına al inşallah bir sorun olmadan bebeginle eve gidersin sende bize dua et döndü ama kanala inmiyor ☺️
Zeynep_Alya03 Tubakskn11 Benimde sabah yatısım yapılacak fitil yoluyla acılma denenecek en som olmadı sezeryan yapılcak😊Hıc kendınızı korkutmayın bır bakmısız miniy yüreklerimiz kucaklarımızda🥰
Tubakskn11 Eboz nasıl olursa olsun sonunu düşünüyorum sende oyle yap ve uzulme ınmezsede ınsallah hayırlı vakıtte hayırlı saglıkla dogumu olsun tum bekleyen annelerımın 😌
Tubakskn11 Zeynep_Alya03 evet sonunu dusunup mutlu oluyorum dusunmek ıstemıyorum ama ınsanın aklına gelıyor ıste panık olursam heycanlanırsam kı kesın heycanlanırım ama herseye deger dımı😌🙏🏻