Ozgetkn 10 dan az olmamalı diye biliyorum çikolata tatlı bir şey yiyebilirsin az biraz sırt üstü uzanabilirsin bende 39+4 iki gün azdı hareketlerimiz iki gündür de çok iyi hatta gece uyumadan önce davul çalıyor yavrum ama ben nst de gidiyorum 3 günde bir ve sorunumuz yok şükür