didemkaya benim suyum gelmedi kanamam da olmadı birgün aşırı kusma ve baş dönmesi yaşadım hastaneye gittim orada rahim ağzım 24 mm çıktı ama bebek aşırı baskı yapıyordu serklajım alındı acil. Serum vs takıldı ciğer geliştirici yapıldı tekrar. Ertesi gün kısalmam yoktu açılmam 2 cm’di ama bebek halen çok baskı yapıyordu sezeryana karar verdik ve 15 dk içinde sezeryana alındım. Doktorum iyi ki aldık yoksa sabaha kalmazdı dedi. Bebek 10 gün oldu küvezde uyku apnesi yaşadı bu sebeple kalıyor. Pazartesi inşallah taburcu. 🙏🏼 bebek 2500 doğdu ama 2400 şuan.