-MinikveAnnesi- enakcs bende dün sezaryen oldum gazımı çıkarmam da en büyük etken kayısı meyve suyu oldu ve yürüdükce açılıyorsun
Ozcnozge enakcs hiç yatmadım diyebilirim 20 gün oldu doğum yapalı bolca yürüyüş hareket ve rezene çayı çok rahatlattı beni
Gulsah0306 enakcs narkoz ağrısı için nescafe aşırı derecede baş ağrısı yaşadım vücut atamadı bir hafta
enakcs M_glsm Ozcnozge -MinikveAnnesi- Plnpars Myae Meltem99- Yürü diyenler karnınız sallanmıyor mu yürürken bende mi anormallik var dikişlerim sızlıyor yürüyüş sonrası ve karnım sallanıyor
bebegim42_ enakcs benim ilk gebeliğim cuma doğucak rabbim nasip ederse çok korkuyorum zormu oluyor ameliyat anı
M_glsm enakcs gözünüz aydin🥰 ben de dün öglen dogurdum sezeryanla. Uyuşuklugum gecenince sadece 1,2 saat agrim oldu agri kesici falan yapıyolar zaten onada🥰🥰 ondan sonra hic bi agri sızı hissetmedim🥰 kendim kalkip yurudum
Ezgibeysln M_glsm benim de son 10 günüm kaldı sezeryan olacagim ama aşırı korku stres var. İkinci dogumum ama kendimi sakinlestemiyorum ne yapmak lazım. Ameliyata cok sakin girmek istiyorum ama elimde degil
-MinikveAnnesi- enakcs valla ben başta dikislerim patlayacak gibi hissediyordum dik yuruyemiyordum yavaş yavaş azalıyor gün gectikce
M_glsm enakcs benim karnim hic kalmadi gitti o yuzden sallanmiyor ama bandaj takiyolar bize size takmiyolar mi ?
enakcs -MinikveAnnesi- evet bende anlıyorum şimdi ikinci günüm azalıyor çok şükür ama karnım hamileliğim gibi kaldı sizde de aynı mı? Bide sizinde çok kasılmanız oluyordu diye hatırlıyorum bebişiniz kasılma yapıyor mu ağlarken veya uyandığında
-MinikveAnnesi- enakcs yarısı kadarı duruyor hala karnımın birkaç gün geçsin sarıcam biraz. Sanırım olmuyor dikkatimi çekmemişti şimdi sen sorunca düşündüm de pek görmedim. Sizin bebiş nasıl 🤗