can_1anne çok tşk ederim âmin amin inşallah 🤲🏻 erken doğum nedeni suyum fazlaydı ve genelikte yüksek tansiyon ve şeker çıktı bide benim doğuştan kalp ritim bozukluğu vardı .. anlayacağınız kalp ilacı tansiyon ilacı tiroid ilacı demir ilacı kan cıvılaştırıcı coraspin vs.bu arada ben tüp bebek ile hamile kaldım. Hepsinin bir etksii vardır . yinede şükür Rabbime 🤲🏻 bana hamileliği tattırdı evlatlarımın hareketlerini hissettirdi kalp atışlarını yüzlerini gördüm ya binlerce kez şükürler Olsun 🤲🏻🤲🏻 inşallah Yiğitcan oğlumda sağlığına kavuşur da tez zamanda sağlıcakla alırız kucağımıza,🤲🏻🤲🏻😥