Gultsn35 7 sene fixdual kullandım bir anda hamileliğimin başında bırakmaya çalıştım ama her zamanki gibi acillik oldum. Mecburen o günden beri zyrtec kullanıyorum. Bi fixdual asla değil ama idare ediyor işte. 37. haftadayım Allah’a şükür bir sorun yok, arada ben hala tıkanıyorum buhar vs. alıyorum ama bebiş iyi. Sizede çok geçmiş olsun :)