Merhaba arkadaşlar 23+2 deyim türkiye hastanesine gidiyordum bu zamana kadar ama doktorum 15 haftalıkken detaylı ulustsn dan sonra gelirsin dedi 9 hafta sonra yani bu kadar zamandır kadın dogum doktoruna gitmedim en son detaylıya girmiştim 4 hafta önce kendi doktoruma pek güvenim ilgim kalmadı o yüzden acil doktor arıyorum kontrolle gitmeme gerektiği icin bana yardımcı olur musunuz ?