Eda1405 biz dün 12+4te öğrendik. Doktora cinsiyeti ne olabilir acaba diye sorduğumda ben bu haftalarda tahmin yapmayı tercih etmiyorum dedi, kesin görmeden bir şey söylemem daha çok erken dedi. Tam o anda bizimkisi öyle bir pozisyona girdi ki arkadan eşim “aa o pipi mi acaba” dedi 😀 doktorum da “bir bakayım” dedi görünce. Baya uzun uzun baktık, gerçekten de pipiydi 😀😀 çok ikna olduk sanıyorum ki değişmez. Ama yine de hiç önemli değil cinsiyeti, yanlış gördüysek de önemli değil sadece biraz sürpriz olur değişiklik olursa baya bir şaşırırız 😀