Utkulu1 betanın yüksek çıkması döllenmeyle alakalı diye düşünüyorum 😇 kimi kadın döngüsünün 14.gününde yumurtlar, kimisi regli biter bitmez yumurtlar, bu durum betayı çok etkiliyor kana karışma hızıyla alakalı olmuş oluyor, nasıl ki geç döllenmede beta az çıkıyorsa, erken döllenmedede beta o kadar yüksek çıkıyor ve betada çıkan rakamla ikiz gebelik vs belli olmuyor maalesef ☺️