Egercan99--255 Nasıl bir çaresizlik biliyorum. Benim bebeğimm için de detaylı ultrasonda (tam emin olamadıkları) bağırsakta kist gözüktü. Çapa ya yönlendirildim oradaki öğretim görevlisi tarafından bağırsaklarda olduğu tespit edildil bir hafta sonra da heyet görmesi gerekiyor denmişti. 2 gün arayla farklı 3 doktor baktı fakat parlaklık ve genişlik gözükmedi bağırsakta. Daha sonra 1 hafta sonra heyet grade 3 parlaklık tespit etti ve kisti. Ben 2 hafta içinde resmen eridim saatlerce ağladım üzüntüden çünkü çaresiz kalıyor insan. Kendi doktorum ve başka bir doktor tarafından muayne oldum her şeyin yolunda olduğu ve kistin gözükmediği, genişleme olmadığı hatta grade 3 parlaklık var denildikten 1 hafta sonra hiç bir parlaklık olmadığı söylndi. Benden amniyo istediler ve bir sürü olumsuz şey sıralarılar şuan 38. Haftadayım ve hala endişeliyim. Sağlıkla doğmasını bekliyorum oğlumun. Böbreklerle alakalı olarakta başka bir tanıdığımın oğlunda böbreğinde kist gözükmüş hatta doğduktan sonra 9 ay takip edilmiş kist varmış doğduktan 9 ay sonra kaybolmuş. Allahım her bebeğe sağlık versin bizi bizden iyi anlayan çok zor. Sağlıkla gelsinler dünyaya inşallah. Ultrason görüntüleri yansıma yoluyla ulaşılan bir şey olduğundan yanılma payı olabiliyormuş. Çok fazla strese girip üzülme bebeğe yansıyor hepsi