Sersel_15 esragucergun bende doktoruma sormuştum normalde saçlarım boyalı değil kestirebilirsin ama sadece organik boyayla boyatabilirsin demişti
minikbezelyemmm 12 haftalık gebeyim bende ombre vardı uçlarda cilası geldi. ben de dibe gelmesin ve iyice yıkayın diye Rica ettim kuaförümden uçlarına cila yaptı on dklık işlem ama insan tedirgin olmuyor değil
ZelihaAcarrr esragucergun ben de 32 haftalık hamileyim 2 kez boyadım doktorum onay verdi boyamın adı color soin markasıydı kanser hastalarının bile kullanabileceği bir boya dedi eczacı. Amonyak parafen hiç birşey yok içinde kokusuz ve yakmadı . Çok şükür bebeğimin boyu kilosu da iyi bir Zararıda olmadı :)
semirra ZelihaAcarrr bende bir kez boya dim onunla yine alacagim bu markayi rahataaiz etmedi bence zarari yok
Kbrsuzen esragucergun hiç öyle bebeğimden önemli değil diyenlerin nutuklarını dinleme. Gayrette doktorlar boyayabilirsiniz diyor. Ben hem kendim boyadım hem kuaföre gittim suan 33. Haftadayım hersey çok şükür yolunda. Ordan oraya etki etmez öyle olsa esen rüzgardan çocuk içerde nem kapar biraz mantık demi ama.
Gizyy Kbrsuzen hamilelik boyunca ne tür kimyasallara maruz kalıyoruz kimse bilincinde değil boya gerçekten masum kalıyor😄 bende 8. Aydayim 2.sini daha dün boyattım. Doktoruma 3.ayda sormuştum çocuk bi boyadan etkilenecekse Dünya onun için çok zor bi yer olacak boş ver doğurma diye espri bile yapmıştı 😄
Sebos41 esragucergun Daha dün doktoruma sordum 20. Haftayı geçtikten sonra boyatmakta bir sakınca yok dedi.
Bshn [silindi] bende hem hamilelik hemde 2 yıl emzirme süresince yapmadım bizi kısa bir dönem ancak bebeğimizi bir ömür etkileyecek bir şey sonuçta
findiklibadem Deletedmom_1003 ayni dusuncedeyim bembeyaz oldu saclarim nerdeyse ama dogunca boyatmayi dusunuyorum
Ebru_cekin06 Melisasis ne guzel bende kestircem valla cocuklar buyuyene kadar uzar yine Hafif kisa kestircem 😃😃
Aysegller Doktoruma çok güveniyorum gençsin boyatmak isteyebilirsin en fazla 2 3 kere boya ama ben olsam boyamazdım bitkisel boya filan hikaye dedi. Saçlarım çok beyazladı sürekli de etrafımdan duyuyorum bu ne beyazlık diye ama hiçbişi bebemden önemli değil
Leyla1938 İlk hamilelegimdede boyamadim şimdi ikinciye hamileyim 4 aylıktan sonra boyadan diye düşündüm doktoruma sordum benim dokotr hamile arkadaşların bile boyatmiyor beyaz sacla geziyor senin beyazın bile yok gerek varmı dedi beni ikna etti ve bende vagzectim şuan 8 ayligim
MinikBrokoli esragucergun Annem anlattı benden hamile iken saçını boyuyormuş, her şey yiyormuş, zaten annem babam kuzenler. Bende ilk zamanlar boyatmak istedim ama , şuan o kadar alıştım ki beyazlar beni çok rahatsız etmiyor, 6. Aya girdik
Nazsibdey Benim doktorum 16. haftadan sonra musade etmisti organlarin tamamen olusmasi 16 haftada tamamlaniyormus kuaforumde hush diye bir marka kullandi icerigi organik bir boyayla boyadi. simdi 24. Haftadayim 🤰🏼
AyEmGul esragucergun benim doktorum kesinlikle önermedi. Benim saçımda da beyaz var ama benim bebeğimin sağlığından önemli değil beyaz saçım. Bence boyatmayın.
AngelKalkan esragucergun ben boyatıyorum . Kanıtlanmış bi zararı yok su an boyanın. Herşey de o kadar kimyasal var ki , kaçınılmıyor .benim aşırı beyazım oluyor be psikolojim bozuluyor ondan boyuyorum