Deletedmom_1003 Yarın çatı muayenem var çok stresliyim korkuyorum lütfen kızlar dualarınızda banada yer verin
ayseNure Deletedmom_1003 kendini ne kadar kasarsan o kadar canın yanar rahat bırakmaya çalış biliyorum çok zor ama inan ilk kez çatı muaynesi olduğumda kendimi çok sıktım çok kötü geçti ikincisinde daha az sıktım ilki gibi canım yanmadı artık sıkmıyorum hatta kolay geçiyor
Mlksezr Deletedmom_1003 canım korkulacak bir şey değil herkes abarttığı için sende panik yapıyorsun 😊 5 sn falan sürüyor anlamazsın bile ayrıca normal doğum düşünenler bundan niye korkuyor anlamıyorum
ilknuribrahimbelis Deletedmom_1003 korkma bu kadar kasarsan belki acır ben rahat davrandım🤗 inşallah canım
[silindi] Hiç korkulacak birşey yok canım ben Almanya’da yaşıyorum doktoruma sonsuz güveniyordum yaptığı kontrolün çatı muanesi oldupunu bilmiyordum o yÜzden bi şey hissetmedim rahat ol hiç acı yoktu
Deletedmom_1003 Evin45 ya bana niye doktorum acıyacakmı dediğimde acısız olurmu dedi yaaaaaaa çokta iyi bi doktor ama bilmiyorum bi kere bakmak istedi bir anda söylediği için yaptıramadım