1995_ 34+1 den selam annişler. Bu butonu görmek daha çok heyecanlandırdı beni. Ay artık doğurmak istiyorum zaten hiç Halim keyfim gücüm enrjim yok gibi. Enerjimi gül çekmişler gibi sanki. Son haftalar sanki hiç geçmiyor. Sizde durumlar nasıl bakalım.
Opheliaaa 1995_ Bende 37. Haftaya gidicem nerdeyse böyle erken haftalarda gelsin diyen anneleri hayretle izliyorum çünkü bende korku var daha çok iki bebeyle napicam diye düşünüyorum ne kadar geç o kadar iyi falan diye 😂 Ama tabi er yada geç o bebe doğacak korkunun faydası yok😂
Ebru_cekin06 1995_ bende 30+2 yim 68 gun kaldi syni valla hic su yalanci kasilmalarda başladı bi yandan 37 38 gelsen diyom bebise ya😃🤣anlasma yapmaya basladik aramizda 😃😃
Hande123- 1995_ 36+6 yım bende,hareketleri o kadar çok ve sertki,canım acıyo hep,hareketsiz kaldığında şükrediyorum resmen
1995_ Opheliaaa benimde ikinci hamileliğin canım 4 yaşında bir kızım var ve Allah kismet ederse oğlumuz olacak. Daha çok kızımın kardeşi doğduğu zamanki tepkisini merak ettiğim için sabırsızlanıyorum aslında 😂
Opheliaaa 1995_ Benim kızım daha 1 yaşına yeni girdi o da bebek yani o yüzden korkuyorum ben aslında sizin yerinizde olsam evet sanırım bende dört gozle beklerdim 😂 bir tamamen korku filmi bekler gibi bekliyorum 😂😂
Baharela 1995_ Ay bende de tam tersi 4 yaşında oğlum var (36+5) kızımızı bekliyoruz oğlum çok hevesli nasıl tepki vericek heycan ve korku içerisindeyiz 😅
1995_ Baharela benimde kızım çok heyecanlı aslında başta erkek olduğu icin istemedi ama sonradan konusa konuşa kabullenmeye başladı 🙂