sevgi81-
Ben ilk gittiğimde görünmedi boş gebelik olabilir dendi, daha sonrasında kalp atışları duyulmadı ama sonrasında geç döllenmeye bağlı böyle bir durum olduğu ortaya çıktı. Başka bir doktora gidebilirsin içine sinmediyse. Benim doktorum biraz sabırlı olmam gerektiğini söyledi bir kaç hafta takipte kaldı
Hatta en sonuncusunda son adet tarihimi değiştirerek yeni bir tarih başlattı bu sayede keseyle uyumlu oldu. Canını sıkma, biraz erken bir dönemdesin görünmemesi çok normal azıcık daha büyüsün gösterir kendini inşallah , biraz sabırlı olmak lazım ama insan dayanamıyor :D
Allah sağlıklı bir biçimde kucağına almayı nasip eder inşallah çok güzel bir süreç geçirmen dileğiyle