37+3 olduk bugün kontrolüm vardı yani nts’ye girdim bebek hareketleri falan iyiydi kalp atışları da iyiydi geçen hafta gitmiştim bebeğim 2 kilo 900′dü bugün 3,5 kilo olmuş doktorum dedi ki çok fazla hızlı alıyor bebek kilo haftaya yine gel dedi kontrole son haftaların şu anda bebek kanala girmiş ama sıvısı hala çok öyle duruyor yani azalma falan yok sancılarım da tek tük çıktı böyle adet sancısı gibi eğer ki bu hafta olursa olabilme ihtimali var dedi olmazsa haftaya muhakkak belki daha çok sıkılaşır bebeğin dünyaya gelir dedi ona göre gelirsin kontrolünü yaparız dedi ben Allah’tan Rabbim tüm ümmetim Müslüman annelerinin bebeklerine sağlıklı bir şekilde kucağına almalarını nasip etsin inşallah benimkini de içinde İnşallah tek temennim bu sağlıkla hayırla gelsinler inşallah amin 🤲🤲🤲🤲🤲😌😌😌😌 doktorum bana hareketleri nasıl dedi bu arada iki gündür normal dedim gece birazcık daha hareketli bir şey söylemedi ama ne bileyim birazcık tedirgin oldum