didemmmm1705
Bende içiyorum zaman daraldıkça vicdan azabı çekiyorum, günde 5-6 adeti geçmiyor.
Önceden çok içen bir insan değildim yine 6-7 tane bilemedim 10 tane içerdim tiksinemedim bir türlü daha fazla içme isteği geldi garip bir şekilde.
Doğum yaklaştıkça daha da bir kötü oluyorum içtikçe dün 3 tane içip bıraktım,
İnşallah sağlıklı güzel nefesli bebişlerimiz doğar 🌸