Selam güzel anneler🙋🏻♀️ 19+5 yaklaşık 2 buçuk haftadır hastayım ve dün tekrar doktora gittim. Bu sefer göğüs hastalıkları bölümünde muayene oldum ve kan testi verdim. Geçmeyen burun akıntım ve öksürüğümden bahsetmiştim hatırlarsanız. Şikayetlerime birde tekrardan boğaz ağrısı eklenince dün dayanamadım tekrardan gittim ve kanımda herhangi bir enfeksiyon var mı emin olmak istedim. Ve iyi ki yaptırmışım diyorum kanımda enfeksiyon seviyesi bir tık yüksek çıktı yaklaşık 3 haftadır hasta olduğumdan kadın doğum doktorumun oynayıyla da augmentin 1000gr kullanmaya başlıyorum. Hiçbir zararı olmadığını, içmezsem daha kötü bir sonuç doğabilceğinden başlıyorum kızlar. Dua edin çabucak atlatayım lütfen sizde kendinizden şüphe edip neden kısa zamanda atlatamıyorum diyorsanız kontrolünüzü ihmal etmeyin ertelemeyin. 🙏🏻