Kaplang3 19+3 teyim 2 haftadır hastayım. Öksürük beni geceleri çok yoruyor kızlar. Ihlamur ve şuruptan başka bişey içemiyorum. Bir yol var mı bu öksürüğümün azalması için :( Sizler nasıl yöntemler uyguluyorsunuz?
Ayldz Kaplang3 boğazıma, sırtıma vicks sürüp yatmıştım rahatlamıştı. Ben de 10 gün kadar çektim, ballı nane-limon, ıhlamur içtim hep. Tabi 2-3 bardaktan fazla olmamasına dikkat etmeliyiz 🙏🏻geçmiş olsun ♥️
Nazendehanim Kaplang3 bir kaşık tereyagina 1.5 kaşık bal erit çok az karabiber dök sicak sıcak iç canım ,şifa olsun . Çocukluğumdan beri bunu yaparım
Azra41 Kaplang3 balın içine zerdeçal karıştırıp sabahları aç karnına tuketebilirsiniz öksürüğü çok güzel kesiyor . Çok geçmiş olsun bu arada
Sersel_15 Kaplang3 bende aynı olmuştum öksürükten uyanıyordum gargara kullanabilirsin demişti doktorum burun tıkanıklığına da deniz suyu ya da serum demişti
Pamukbebegimm Kaplang3 ilk aylarda bitki çayı zararlı ıhlamur içmeyin doğal pekmez bulabilirseniz benmari usulü ısıtıp içine karabiber koyup için
Rukiye1 Kaplang3 bir bardak sıcak suya yarım limon 1 tatlı kaşığı ve karabiber katıp karıştırarak sıcak sıcak için boğaza çok iyi geliyor. Karıştırarak dememdeki sebep karabiberler bardağın dibine çöküyor çökmeden içmelisiniz biraz boğazı yakmalı. Geçmiş olsun inşallah şifa olur
minnakbebem Kaplang3 ayva yaprağı öksürüğe iyi geliyor canım bulabilirsen bir dene istersen ama araştır hamileler içebilir mi diye
SimayLina 30+6 dayım bende dünden beri gribim burnum tıkalı akıyor halsizlik bir yandan 😒 internetten bakıyorum bebeğe zararı olur mu olmaz mı diye inşallah olmaz. Bitki çayı olarak neler içebilirim kuşburnu falan kaynatsam olur mu?
susis Kaplang3 sıcak su + bal + limon + karabiber + toz zencefil + tarçın Bana iyi geldi, deneyebilirisin ☺️ Sabahları 1 bardak bu şekilde içtim, öğlen ve akşam da sadece sıcak su bal ve limon olarak içtim
Cerom 20+5 teyim geçen hafta çok kötüydüm Öksürük gündüz ve gece rahat bırakmıyordu Doktoruma gitti vitamin ve parol ve başka bir serum taktı biraz kendime geldim Ve agumentin antibiyotik yazdı ancak öksüğüm geçti agumentin o kadar da zararlı değilmiş doktorum söyledi Ondan önce çorbalar bitki çayları hiçbirşey fayda etmedi
Hazalert Cerom canım bana da agumentin ve parol yazdı doktor. Israrla sordum ve agumentin kullanabilirsin şuan dedi.
Shrbnpltt Kizlar size mükemmel bir bilgi veriyorum grip nezle burun akıntısı halsizlik boğaz ağrınız varsa gün icin 5 6 kere ayaklarınız altına limon sıkın sürün ve çorap giyin 2 güne hastalık geriliyecektir🤗🤗
Glshozcn Toz zencefil bir tatlı kaşığı bal azıcıkta limon. Benim 1.5 aylık bebeğim var ilaçsız 3 günde böyle atlattık. Hamileykende hasta olmuştum o zamanda yaş zencefille bu tarifi yapmıştım. Yine kısa sürede atlatmıştım. Doktoruma zencefilin zararı olur mu diye sorduğumda hayır hatta faydası bile var demişti. İsterseniz bi deneyin.
Nuray08 Pekmezi tereyaginda erit içine bi tatlı kaşığı limon surup kıvamına gelicek fazla ısıtma sonra ic her seferinde taze yapacaksın 2 gunde kesiyor oksurugu
Sinemm88 Çok geçmiş olsun bende hem hamileligimin basında ağır griptim simdide nezleyim. Ve asla açılmayan bir burnum var bol bol dinlenin bol bol c vitamini ıhlamur için. Zencefili rendeleyin suyunu sıkın için boğaza iyi geliyor. Hani hep ilaçla iyilesirsim ama hamile kalınca ilaçsız zor 😮💨😮💨😮💨
1erkekkannesiiii Kaplang3 canım öncelikle geçmiş olsun ben geçen hafta grip gibi olmuştum tüm bitki çayları bana yasak olduğu ıcın cok zor atlattım ılık ballı süt içtim bide pekmez yedim bogazım için. İnsallah atlatırsın en kısa sürede
cagla57 1erkekkannesiiii Hazalert Bende geçen gün acile gittiğimde majezik ve agumenfin vermişti hamile olduğumu söylememe rağmen pratisyen hekimdi eczane vermedi bu hamilelere göre ilaç değil dedi parol dışında bir ilaç içememeliymişiz
sersss Kaplang3 geçen hafta öyleydim sabahları limonu su ve bir kaşık pekmez içiyordum onun dışında da ballı süt balı limonlu sıcak çay
Baharsss Kaplang3 öksürüğe en iyi aıcak suyun içine 1 tatlı kaşığı kestane balı çay kaşığının ucuyla zencefil ve biraz limon bi sabah bi yatarken içsen fayda ediyo iki günde biraz normale geldim burun akıntım kaldı oda baya uzun sürüyo bende zaten