Aynı durum bendede var malesef ben de 37 haftalık hamileyim ultrason a göre 38 dedi dün doktor hala ters ama amelîyat felan demedi nst çekildi herşey çok güzel sıkıntı yok 1 hafta sonra yine gel nst çekelim dedi hatta sordum hocam benim yapabileceğim bişe var mı dönmesi için ilk dogumum normal bu da normal olsun istiyorum dedim yok hayır senin içinde bir sıkıntı yok dedi bende merak ediyorum hatta aynı postu ben acicaktim ilk dogumum normal olduğu halde şimdi sezeryan fikri korkutuyor beni 😔