yesillimonn Melisaekr Miray tek başına güzel isim bence😊yine de fikrimi söyliyim Miray İnci güzel olur.
yagmur50 Melisaekr tek başınada güzel isim ama Meyra da yakışabilir yeğenimin ismi ve arkadaşımın ikizlerinin ismi Miray-Meyra 🥰
Dedimolabilir Melisaekr benim kızımın adı bilge mira herkes cok begeniyor ama biz genelde mira deriz alismisiz.
mor_menekse Melisaekr iki isim okulda çocuğu çok zorluyormus canım .bence tek güzel. Biz eşimle iki isim sevmiyoruz oyuzden tek isim koyacağız insallah😇
Gamzecimm Merhaba illa bi isim yakismasına gerek yok miray tek başına da gayet güzel bi isim tüm bebeklerimiz çift isimli olacak değil 🥰
Melisaekr Gamzecimm bende öyle düşünüyorum ama çevremdekiler koy diyorlar sevapmış sanırim birde öldükten sonra ikinci isimleriyle çağırıyorlarmış ne kadar doğru bilmiyorum 😊
Aaaysee Melisaekr öyle bir şey yok canım öldükten sonra 2.isimle çağırılma olayı yani ve erkekte iki isim sünnettir kız da değil isteğe bağlı yani bence Miray tek başına hoş yanına bir şey olmaz gibi 🌸