Evimizinmutlulugu Canım bişey sorabilirmiyim, ben özel sektörde çalışıyorum ve 2 hafta sonra doğum izine gireceğim raporlu yani rapordan sonra bir yüklü para alacağim ama sorum şu ki, aylıkda çalışmadığımız için bir miktar alacağımız var mi? Yoksa sadece topluca ki alacağız