denizers Selam kızlar bundan önceki haftalarda aşırı mide bulantısı ve istiğfar vardı ama 10.haftaya geldiğimde sanki azaldı hatta yop denecek kadar az ,normal bir durum mu biraz endişe ettim açıkçası .?
Devran Hemde çok normal bazı insanlar daha erken bitiyo bulantı benimki de 11. Haftamda bitti şuan 12+3 üm öyle rahatımki herşeyi yiyorum tabi etten çok tiksindim et hariç 😂