Dünden beri dünyam, heveslerim, hayallerim başıma yıkılmış durumda.
Bir ay önce ikili test yaptırdım sonuçlar sıkıntısız çıkınca çok rahatlamıştım. Ultrasonda da bebeğim gayet iyiydi, doktor hep sağlıklı dedi. Geçen hafta Doktorum 3lü test istemiyorum dememe rağmen ısrar etti bence yaptır farklı şeylere bakılıyor dedi. Vardır bir bildiği dedim ve kabul ettim. Dün aradı sonuçlar çıktı yüz yüze görüşelim dedi. O an anladım zaten bi sorun olduğunu. Trisomy 21 yani down sendromu riski 1/80 çıkmış yaşına göre bu çok yüksek bir risk dedi, perinatoloji doktoruna yönlendirdi. O da direkt amniyosentez yapalım hemen dedi. Ağlamaktan helak oldum bu süreçte tabi ve amniyosentezi kabul etmedim. Yarın fetal dna yaptıracağım yani nifty test. Pahalı bir test ama umrumda değil yeter ki güzel sonuç alayım. O kadar pişmanım ki o testleri yaptırıp kafamı bulandırdığım için. Belki bebeğim sağlıklı ama ihtimaller üzerinden omuzlarımıza öyle bir yük bindirdiler ki işin içinden çıkamıyorum. Dua edin bebeğim sağlıklı olsun. İki hafta nasıl geçecek hiç bilmiyorum.