MlhsnKctrk Hanımlar bu haftalarda regl agrısı gibi bel ve kasık ağrısı yaşayan var mı? Yalancı doğum agrısı yazıyor uygulamada ama tedirgin oldum
Alp24677 MlhsnKctrk bende yaşıyorum sanki regl olacakmışım gibi hissediyorum bel ve sırt ağrım var normalmiş
Zeynppppp MlhsnKctrk doğum sancısı olunca anlarsın yalancı sancılar kısa süreli ve doğum zamanı gelince wc sıklaşıyor anlarsın yani bende 32 haftamı bitirdim
mor_menekse MlhsnKctrk bende yarın 32. Haftaya giriyorum gün içersinde devamlı karın sertleşmesi oluyor doktora soramadım daha sizce normal mi bu haftalarda tedirgin oldum biraz 😏
lyd522 31.haftadayım ben de aynı şeyi yaşayıp tedirgin oldum doktorum bu haftalarda normal olduğunu söyledi
TVEsraelizan_yusuf Bende çok sık yaşamaya başladım 3 4 gündür bu ağrıları ekstra birde karın sertlesmesi oluyor
Zeynppppp MlhsnKctrk bendede karın sertleşmesi var hep sert ilk hamileliğimde sertlik yoktu cinsiyet fatkımııdır bilmiyorum sert göbek taş gibi daha zor
MlhsnKctrk mor_menekse benim 24. Haftadan beri sertleşme var ve doktorum erken doğum belirtisi rahim kasıldıgı için sertleşme oluyor onu engellememiz lazım demişti. İlaç verdi onu kullandıgımdan beri sertleşme hafifledi doktorunuza danışmanız iyi olur
MlhsnKctrk Zeynppppp benim erken doğum riski oldugu için doktorum sertleşiyor engellememiz lazım dedi ilaç vermişti. Bi doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim
Zeynppppp MlhsnKctrk ben daha önce erken doğum yaptım ama karnım sert değildi bilmiyorumki doktora gittim oda bişi demedi
Zeynppppp MlhsnKctrk ama tuvaletin oluyormu sıklaştı tuvaletin ama hani idrar falan oluyormu her gitmemde çünkü hamilelikte sık tuvalete gidiliyor sadece bu tuvaletin varmış gibi sürekli ec ihtiyacı oluyor