Ankilozan spondilit hastasıyım. Gebelikten önce ilaçlarımı ağrım oldukça alıyordum. Gayet rahattım. Ama su 2 gündür öyle ağrılarım var ki dayanamıyorum. Bu arada 9+4 hamileyim. Sanırım hamilelik ile birlikte hastalık atak dönemine geçti. Bilenler bilir oyle berbat bir hastalik ki ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum..Hamileliginde bu hastalığı olanlar nasıl başa çıktı ? Doktorlar ilaçları kullanmaya izin veriyor mu ? Kontrolume çok var o yüzden o zamanı beklemek zorundayım bu soruları sormak için maalesef